Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

κουζίνα από την αρχή! που είναι η αρχή;;

δε βλέπω γενικά ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το αντικείμενο.
έτσι όταν κάποιος εμφανίζεται δε το αφήνω ανεκμετάλλευτο.
ο νέος φίλος arkoudas68 έθεσε κάποιες ερωτήσεις με e-mail..
και το έφερα εδώ.. καθώς και την απάντησή μου.. (*αλλάζοντας τα πραγματικά ονόματά μας με τα διαδικτυακά)

Καλησπέρα koulpa*
Μπορείς να μα βοηθήσεις με τη κουζίνα του φίλου μου? Που θα βρω καλύτερες τιμές. Τη τελευταία φορά πήρα μελαμίνες και πορτάκια από τον Ατσαλή στο Περιστέρι.
Μήπως γνωρίζεις κάποιον άλλο για να πάρω προσφορά? Ακόμη δεν έχω βγάλει σχέδιο για την κουζίνα και δεν ξέρω πως να ποστάρω.
Πως βγάζουν τα μέτρα τα μαγαζιά? Όταν λένε π.χ. 200 ευρώ το τρέχον μέτρο, πώς μετράνε. Τι τιμές έχουν οι τοποθετητές.



Περιμένω με αγωνία


arkoudas68*



φίλτατε arkoudas68*

βεβαίως θα βοηθήσω
πρώτα πρέπει να πάρεις τα μέτρα του χώρου
τοίχους κολόνες δοκάρια πόρτες παράθυρα παροχές αποχετεύσεις διακόπτες πρίζες
μετά να αποφασίσετε για το αν θα μείνουν οι συσκευές (κουζίνα ψυγείο πλυντήριο απορροφητήρας) και ο νεροχύτης στο ίδιο περίπου μέρος ή θα πρέπει να γίνουν αλλαγές..
και να καθοριστούν τα μεγέθη τους..
μετά να γίνουν κάποια προσχέδια

(μπορείς να μου τα στείλεις να τα μελετήσω κι εγώ σε κάθε στάδιο)
μετά πρέπει να γίνει ανάλυση των υλικών.. εδώ σίγουρα μπορώ να βοηθήσω..
και να ποστάρω το κάθε βήμα.. μήπως βοηθήσουμε και κανέναν άλλο.. :):)
τα τρέχοντα μέτρα τα βγάζουν μετρώντας τους τοίχους. πάνω συν κάτω.. τα ψηλά όρθια. τα πασο και τις νησίδες μέσα συν έξω.. συνήθως βγάζεις ένα γενικό κοστολόγιο.. αλλά βολεύει όταν είναι πολλά τα μέτρα (πχ πολυκατοικίες) και απλές κατασκευές (μόνο τα απαραίτητα).. άμα αρχίσεις και βάζεις παραπάνω συρταριέρες μηχανισμούς κλπ.. ξεφεύγει το πράμα.. συνήθως και ο πάγκος προστίθεται μετά..
η τοποθέτηση παίζει κάπου στα 30-35 το μέτρο για απλά και φθηνά υλικά.. ανεβαίνει με το βαθμό δυσκολίας.. και την τιμή αντικατάστασης υλικού από τυχόν λάθος.. :):)
τώρα που το βλέπω θα το ποστάρω κι αυτό μήπως έχει κανένας τις ίδιες ερωτήσεις με σένα.. :):)
για αρχή στύλε τα μέτρα να αρχίσουμε τη μελέτη..
εν ω μεταξύ χρωστώ και ένα ποστ για εσωτερική συρταριέρα ντουλάπας.. που μάλλον θα προηγηθεί.. :):)
την καληνύχτα μου
koulpa*

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...από την μακροχρονη εμπειρία μου στο αντικειμενο (σαραντα ολοκληρες ημερες !!!!!!!!! θυμασαι περυσι τετοια πανω κατω εποχη σε εκεινη την εκθεση-εργαστηριο κουζινων) εχω να προσθέσω οτι στις μετρησεις πρεπει να δωθει ιδιαιτερη προσοχη στην κλιση του τειχου γιατι συχνα ο σοβας κρυβει πολλες παγιδες και στην τοποθετηση καραδοκουν (δυσαρεστες εκπλήξεις) χαχαχα...
αν ειπα βλακεια συγχωρεσε με ...με ξερεις ειναι που θελω να λεω σε ολα κατι....λοιπον από την ολη εμπειρια μου εχει μεινει αξεχαστο ενα σχεδιο κουζινας που αν ποτε αποκτησω δικη μου χειροποιητη αυτη θα κανω ας εχουν περασει 30 χρονια που λεει ο λογος και ας θεωρηθει παλαιομοδιτικη...που και τωρα ειναι μεταξυ μας... λευκο ξυλο (δεν θυμαμαι τι!!!) με μια τεχνική παλαιωσης πανω που το εκανε να φαινεται αντικε... ντουλαπια με πολλους αποθηκευτικους χωρους ακομα και κρυφους στις ενωσεις των πορτων και στις ακρες απο τα συρταρια...δεν μπορω να το περιγραψω ακριβώς αλλα ετσι ήταν...
ουφ μου μπηκε παλι η ιδεα των κατασκευων τωρα που περασα απο δω..
παω να μαστορεψω ενα ....σκαμνακι για την ωρα......

dyosmaraki είπε...

Ενδιαφέρον το ερώτημα.
Αν μπόρέσεις δώσε περισσότερες πληροφορίες (ενδιαφέρομαι κι εγώ)

Καλημέρες πολλές

koulpa είπε...

xaxaxa κασταλία μου
σε ξέχασαααα.. το έχω παραμελήσει το καημένο το μπλογκακι.. :):)
εχεις απόλητο δίκιο.. μια και την ώρα που πέρνεις τα μέτρα δε ξέρεις ακριβώς το τελικό σχέδιο.. πρέπει να κάνεις όσο πιό ακριβή αποτύπωση γίνεται.. γιατί πράγματι στο τέλος ξηρίζουν το γαμπρο.. εμ.. στη τοποθέτηση φαίνονται οι αστοχίες.. :):)
χαχαχα που θα πάει.. θα την κάνουμε την ονειρεμένη σου κουζίνα.. αρκή να μην έχουμε ξεχάσει την τέχη μέχρι τότε :):)
χαχαχα μαστορέματα; καλή ευκολία.. κι έχεις απόρία εδώ είμαστε :):)
καλησπερούδιαααα :):)

koulpa είπε...

dyosmaraki μου
δε το συνέχισα γιατί ο φίλος αρκούδος.. ατύχησε.. δεν την έκανε τελικά την κουζίνα.. για να το κάνουμε άσκηση ευαρμωγή.. μετά περίμενα την επόμενη κουζίνα που θα κλήσω για να βάλω υπαρκά στοιχεία και φωτογραφίες.. αλλά απο τον αυγουστο έχω να κάνω νέα κουζίνα.. :(
τελικά μια και θέτεις το ερώτημα κι εσύ.. ίσως να κάνω ένα ποστ από την θεωρήτική πλευρά του θέματος :):)
να κάνω πρώτα μια σειρά ποστ με τα εργαλία που ζήτησε ένας φίλος και το έχω στήσει κάνα 2μηνο; :):)
καλησπερούδιααα :):)