Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

τοποθέτηση μεντεσέδων σε πορτάκι κουζίνας

11 σχόλια:

ag_papan είπε...

ωραίο post...και αυτό...
ηθελα να ρωτήσω ποια είναι
η διαδικασία για να λουστράρω μια ξύλινη κουπαστή..
είναι ξύλινη με καμπύλη και είναι καινούρια (άβαφη)..

koulpa είπε...

ag_papan
σε ξέχασα μοναδικέ μου σχολιαστή.. :) :)
λοιπον.. ανάλογα το ξύλο και την επιθυμητή ποιώτητα ποικίλει η διαδικασία.. :) :)
το απλούστερο είναι.. τρίψημο με γυαλοχαρτο 60-80-120 προοδευτικά..
αν θές να το σκουρίνεις το περνάς με ανελίνη ή χρωματιστό λουστρο μέχρι το επιθυμητό χρώμα..
μετά πέρασμα με μερικά χέρια σίλερ.. με τρίψημο ενδιάμεσα.. και στοκάρισμα αν έχει ατέλιες.. μέχρι να πετύχεις ικανοποιητική επιφάνια.. μπορείς να χρησημοποιήσεις πιό λεπτά γυαλόχαρτα.. και ψυλο γυαλοχαρτο σφουγγαράκι στο τέλος.. μετά δυό χέρια λούστρο διαφανές.. :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

giannisxan είπε...

Να σαι καλά φίλε Koulpa που κάθε τόσο μας δίνεις χρήσιμες συμβουλές. Που θα πάει σιγά σιγά θα μας κάνεις και μας ξυλουργούς :)))!!!!

koulpa είπε...

χαχαχα giannisxan
ευχαριστώωωωω.. κι αν δε σας κάνω ξυλουργους.. τουλάχιστον να μεταδόσω σε κάποιους τη χαρά της δημιουργίας.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)

tourinio είπε...

Καλησπερα.
2 ερωτήσεις έχω αγαπητέ Κούλπα.
α) στον οδηγό βάθους, την τρυπα σε τι αποστάσεις την έκανες από τις δύο πλευρές ;
β) πώς μπορώ να ελέγξω το βάθος που θα μπει το τρυπάνι; υπάρχει τρόπος Η εμπειρικα;
Ευχαριστώ

koulpa είπε...

αγαπητέ tourinio
καλώς ήλθες.. και συγγνώμη για την καθυστέρηση.. :) :)
α.μια λογική απόσταση είναι 10-12 εκ. το κέντρο από την άκρη της πόρτας :) :)
β.στην πρώτη τρύπα.. μετράς κάθε λίγο με το μέτρο.. μετά το υπολογίζεις από το πόσο μέσα έχει μπει το τρυπάνι.. :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

Unknown είπε...

keep walking

koulpa είπε...


το παλεύω.. :) :)

Unknown είπε...

Ωραιο βιντεακι .ευχαριστουμε για τις συμβουλες

koulpa είπε...

george τώρα το είδα ευχαριστώ και Παρακαλώ 😊😊

Unknown είπε...

Αγαπητέ Koulpa ευχαριστούμε για την ανάρτηση.
Μια ερώτηση ακόμη, τον οδηγό πως τον φτιάχνεις; δηλαδή τι απόσταση έχεις από την άκρη; ωστε να κλείνει στο τέλος η πόρτα και να καλύπτει και το πλαϊνό;
Μπορείς να με βοηθήσεις γιατί προσπαθώ να φτιάξω μόνος μου ένα ντουλάπι και δεν είμαι σίγουρος.