Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Το μετέωρο βήμα..

..μεταξύ θεωρίας και πράξης..



Έχουμε λοιπόν την παραγγελία γιά τις επιφάνιες (μελαμίνες) που θα χρειαστούν.

Οι γραμμούλες πάνω από τα νούμερα, ορίζουν που θέλουμε να μας κολήσουν ταινία PVC (ταινία που εφαρμώζεται στα σημεία τομής των επιφανιών) Μιά γραμμή, πάνω από μία διάσταση, σημαίνει ότι πρέπει να κολληθεί ταινία στην μία πλευρά αυτής της διάστασης, δύο γραμμες καί στις δύο πλευρές.

Εκτός από τις μελαμίνες θα χρειαστούμε και τα εξής:

Υλικά

1. Νοβοπανόβιδες 3,5χ16 = 8 τεμ

2. >> 3,5χ50 = 8 >>

3. >> 6 χ 60 = 4 >>

4. ούπατ(βύσματα) 7 mm = 4 >>

5. >> 8 mm = 4 >>

6. γωνίες stoper = 4 >>

7. ατσαλόκαρφα για τον τοίχο

Εργαλεία

1. δράπανο (αν είναι και κρουστικό θα βοηθήσει στις τρύπες στον τοίχο)

2. μύτες κατσαβιδιού για βίδες 3,5 mm και 6mm

3. προέκταση για μύτη κατσαβιδιού μαγνητική

4. τρυπάνι ξύλου 3,5 mm

5. διαμαντοτρύπανο για τον τοίχο 7 mm

6. αλφάδι για την τοποθέτηση στον τοίχο

7. μέτρο

8. μολύβι

9. μπλοκάκι

Ας αρχίσουμε λοιπόν

1. τρυπάμε τους πάτους με τρυπάνι 3,5 mm


2. Συνδέουμε τον ένα πάτο με το ένα πλαϊνό με βίδες 3,5χ50 mm


συνδέουμε και το άλλο πλαϊνό και μετά τον πάτο. Επειδή οι κοπές έχουν ακρίβεια χιλιοστού, πιθανόν να μην έρχονται στο ίδιο ύψος τα δύο κομμάτια. Για να έλθουν βάζουμε φιλαράκια χαρτιού (εγώ χρησιμοποιώ φίλα από το μπολάκι) όσα χρειαστούν

3. τοποθετούμε τις γωνίες stoper με βίδες 3,5χ16 στους πάτους κοντά στις τέσσερις γωνίες (αν αυτά που θα τοποθετήσουμε είναι ελαφρά πχ κουκλάκι, φτάνουν δύο εσωτερικά κοντά στις δύο πάνω γωνίες)





4. Με τη βοήθεια του αλφαδιού, ή μετρώντας σε δύο σημεία από το πάτωμα, χαράσσουμε μια γραμμή 50 cm στο ύψος που έχουμε αποφασίσει να τοποθετήσουμε την κατασκευή στο πάνω μέρος. Για την ακρίβεια (υπερβολή) 18mm πιο κάτω, όσο το πάχος του υλικού.

5. Ακουμπάμε την κατασκευή στον τοίχο, έτσι ώστε να εφάπτεται η γραμμή, που έχουμε χαράξει, με το κάτω μέρος του πάνω πάτου. Αν έχουμε κάποιον να βοηθήσει, τον βάζουμε να κρατάει τη κατασκευή στη θέση της, αν όχι, σημαδεύουμε με ένα μολύβι τις τρύπες των γωνιών stoper, ή καρφώνουμε δύο ατσαλόκαρφα, πάνω στη γραμμή και 4cm από την κάθε άκρη της και ακουμπάμε την κατασκευή πάνω τους.

6. Τρυπάμε τον τοίχο με διαμαντοτρύπανο 7mm διαμέσου των γωνιών stoper. Τοποθετούμε στις τρύπες ούπατ 7mm, αν έχουν ξεχειλώσει οι τρύπες (συμβαίνει κάποιες φορές) τοποθετούμε ούπατ 8mm.

7. Βιδώνουμε στα ούπατ τις βίδες 6χ60.

ΤΕΛΟΣ

Υγ: Συγνώμη για τα σκαριφήματα (υπήρξα και γραφίστας τρομάρα μου) αλλά είχα να πιάσω μολύβι 20 χρόνια. Ελπίζω να βελτιωθεί η υλικοτεχνική μου υποδομή από Σεπτέμβρη.

8 σχόλια:

diva είπε...

Είμαι πλέον σίγουρη πως πρέπει να εκδοθεί ..έντυπα εννοώ το blog αυτό.
Τα συγχαρητήρια μου για την διάθεση και το κουράγιο σας.
Καλή δύναμη στην πορεία:-)

koulpa είπε...

Αγαπητή μου diVa
Whatever will be, will be..:)
Ευχαριστώ για την ηθική υποστίρηξη, χωρίς την οποία, ούτε θα ξεκινούσα.. Από διάθεση τα βολεύω αν πάρει λίγο μπρός καί το χαίρι μου με τα σκιτσάκια..
Καλή σας νύχτα:):)

diva είπε...

ε, πως..μια καληνύχτα ακόμα πρέπει να την πω κι ας εκπέμπω από αλλού:-)

koulpa είπε...

Ε.. καλήνύχτα κι από εδώ λοιπόν:):)

Maria Mikro Analogo είπε...

koulpa, μη μου πείτε ότι τα σχεδια είναι δικά σας... :-) Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Ντίβα! Πρέπει να εκδοθεί το μπλογκ πάραυτα! :-)

koulpa είπε...

μαρία
Tώρα σας είδα!!
Καλώς ήλθατε κι εδώ:)
Δικά μου είναι αλλά μουδιασμένα.. υπήρξα γραφίστας και τυπογράφος προ DTP (83-89) αλλά έχει περάσει καιρός απο τότε..:)

Diditsa είπε...

Καλησπέρα
Θέλω να δημιουργήσω μια βιβλιοθήκη μικρή αλλά έχω το εξής θέμα
Έχω ένα κενό. Χώρο δίπλα στην ντουλάπα.μου και θέλω να το εκμεταλλευτω έτσι όμως επειδή ειναι γωνια και σταυρό το δωμάτιο θέλω η βιβλιοθήκη μου να είναι από κάτω μεγάλη διάσταση προς τα πάνω να μικραινει!
Δεν θέλω να τρυπησω τοίχο
Τι να κάνω; Τι υλικά να πάρω για να βγει οικονομική σε σχέση με του εμπορίου;

Diditsa είπε...

Καλησπέρα
Θέλω να δημιουργήσω μια βιβλιοθήκη μικρή αλλά έχω το εξής θέμα
Έχω ένα κενό. Χώρο δίπλα στην ντουλάπα.μου και θέλω να το εκμεταλλευτω έτσι όμως επειδή ειναι γωνια και σταυρό το δωμάτιο θέλω η βιβλιοθήκη μου να είναι από κάτω μεγάλη διάσταση προς τα πάνω να μικραινει!
Δεν θέλω να τρυπησω τοίχο
Τι να κάνω; Τι υλικά να πάρω για να βγει οικονομική σε σχέση με του εμπορίου;